18 Kasım 2009 Çarşamba

saçma sapan çarşambadan ancak böyle bi yazı çıkardı .. ama aslolan görselliktir ki zaten =9



geminin sana gelmesini bekleme.. sen gemiye yüz demişler..
=)
resme bakıyorum da doğru bir öneri.. yararlı bir uyarı..

ha bi de..

tuhaf bi hafta olmakta..bu hafta..
aynı karar kaç kere verilir bozulur.. gün hatta saat içinde..
rekor kırdım kendi çapımda..

kendine not..
bi daha iki kişilik kararlara takılma..
tek kişilik karar iyi karardır..
selfish yazılı mor trikonu giy.. ve öyle karar ver..
sen istiyo musun..
gerisini salla..
pos bıyık otel mihmandarımıyım ben..
değilim..
en azından pos bıyık bölümü için geçerli..

ha mihmandarlıkta sınır tanımam evet..
hatta buyrun tepeme de denebilir..
üff..

kendine not 2...

kendi yaşamını.. sadece düşünerek... bu kadar kısa sürede..
bu kadar karmaşıklaştırabilen biri var mıdır acaba.. araştır bunu.. sor soruştur..
sanırım cevap hayır..
sen eşsizsin..
o zaman bi de..
unique yazan bi triko bul al..
en taşlı ve dekoltesinden olsun..

kendine not 3...

mümkünse bi de..
kafana bi odun vur.. bak bakalım düşünmeden durabilecek misin..

baktın faydalı..
günde üç öğün dene..
odun taşımak zor olursa..

/haha mor odun desenli triko al diyeceğim sandınız değil mi.. yok delirdim biraz evet..
ama o kadar değil henüz../
duvara da kafa atılabilir.. diyecektim..
hatta dedim evet..
yumuşak sorumsuz .. hatta sorunsuz..
özgür ve..ve göründüğün gibi.. yani sarışınnn yaşarsın belki.. o zaman..

olmadı mor rende al .. yassı ve incesinden olsun .. çantada taşınabilsin.. boş kaldıkça rendele kendini.. daha az acı verebilir.. fikir ve dileklerini çatıştırmaktan..

evet kızgınım biraz kendime..

atabişibişide olanlar benim gibi düşünmeyenlerin icraatidir..
kardır yanlarına..
aya ister şapka tak ister serbest bırak ister.. türbana sok.. hatta siyah naylona koy..
kar eden sen olmadıktan sonra..
salla......

bu saçmalığı yazıya çevirebilmek.. ve ..

başlangıç noktasına dönebilmek .. okuru resme geri gönderebilmek için..
ata sözü özlü bişi düşün atalet...

tamam buldum.. top yuvarlaktırı yarına bırakalım.. bugün...
su yolunu bulur diyelim..

ve formülünü yazalım..

H2O.. iki ölçü hoşgörü.. bi ölçü olumluluk..
ya da iki ölçü.. hayal.. bir ölçü okşama..

başka????

Image Hosted by ImageShack.us

6 yorum :

alpernatif dedi ki...

atalete not 1
Beni kendi erkekliğimden tiskindirdin ataletim :)))
Resme bakıyoruuuuuum,ulan bu erkekse ben neyim ?
Ben erkeksem bu nasıl bir şey ?

atalete not 2
sen düşündüğün için karıştıyorsun hayatını
Ben de düşünmediğim için
Benzerlik sayılabilir mi :)

atalete not 3
Evet,bu da gay :D

.. dedi ki...

mütemadiyen sayfayı yukarı kaydırıp resme bakıp geri iniyorum 8))))
bu duygular altında mantıklı bi yorum yazmam mümkün görünmüyor.
yine de şunu söyliyim:
düşündüğü için hayatını içinden çıkılmaz hallere sokan birini çok yakından tanıyorum. ama ismimi veremem 8))
ve alpere not: tanrı gay'leri korusun! 8)))

Adsız dedi ki...

o erkek.. sen alpersin =P...

hem ne demişler nazar etme ne olur çalış senin de olur..

bak hem ben egersiler vericem.. aıcık sıkıp çalışmanız gerek sadece..

biz kadınlar gibi.. uğraşacaksınız..

********
saklambacım..
evet
ya ben napiim..
seçerken resmi.... ateşler bastı..
hangisini alsam ay pardon assam bloa... bilemedim..
arkası gelecek..
eylemlerim sürecek....

atalet..
********
karışıklığa not..
düşünme.. yaşa.. der gibisin ama...
kolaysa sen yap...

Ece dedi ki...

E ben şimdi şu işaret olimpiyat işareti mi acaba diye düşünmekten yazıyı okuyamıyorum ki..Hani tamamı görünse anlayacağım da..Malûm yaş icabı algılayabilme zayıflıyor.

Not.Odunu başkalarına indirmek için edinmeli. O zaman da rengi önemli değil tabii..

Gene öptüm, gene öptüm. Hep öptüm..

beyaz gelincik dedi ki...

çarşamba yazısın perşembe okuyorum ben...
neler oluyor orada anlamaya çalışıyorum...
kendine notlara bayıldım,
ben de yazacam artık kendime notlar
ve saçmalama hakkımı da sonuna kadar kullanarak....

Adsız dedi ki...

ece ben de merak ettim inan..
=) resimde de görünmüyor.. gerçeğine bakmak lasım =)

gelinciğim..

kend,ne notlar çok işe yarıyor nbi ara bırakmıştım..
acilen gerekti..
takip edemiyorum olayları bu notlar olmadan =)

atalet...

Follow my blog with Bloglovin