3 Mayıs 2009 Pazar

Y….

kol

yalan
isim

1 .     Doğru olmayan, gerçeğe uymayan söz, kıtır:
       "Yalanı en güzel kullanmış olanlar eski Şarklılardır."- A. Haşim.
2 .   sıfat  Uydurma.

Atasözü, deyim ve birleşik fiiller

yalana şerbetli olmak yalan atmak (veya kıvırmak) yalan çıkmak yalanı çıkmak
yalanını yakalamak (veya tutmak) yalan yere yalan yere yemin etmek

Birleşik Sözler

yalan dolan yalan dünya yalan haber yalan makinesi
yalan yanlış beyaz yalan katmerli yalan kuyruklu yalan

***************

bütün insanları bazen yalan söyleyip kandırabilirsin.. ama bazı insanları herzaman yalanla kandıramazsın…A. Linkoln..

**********

yalanın en kötüsü beyaz yalandır diyen biri vardı..

yalandan daha kötü bişi var ama bildiğim..

o da susmak..

bilmediğinden zarar gelmez derler hani.

eh ama bilmemek ayıp değil..

öğrenmemek ayıp…

ya o bilmediğini öğrenince nasıl hisseder insan hı?? deyver bakalım…..

 

yanii… yalan

sözlerle söylendiği gibi bazen de susarak söylenebilir…..

 

susma sustukça.. sıra yalana gelecek…

bi de şarkı patlat.. şööle arabesk ve grunge oldun ..

amann de underground olmasın….

*******

yamacımda bir kurt ölmüş aşktan
gel biz kaçalım burdan
dağlara çıkalım ağırdan yavaş
deli divane olmuştur belki
belki de canına değdi
belli ki başını eğdi
yavaş yavaş

e onun adına yalan derler
e onun adına yalan derler
e onun adına yalan derler
e onun adına yalan derler

yamacımda bir kurt ölmüş aşktan
gel biz kaçalım burdan
dağlara çıkalım ağırdan yavaş
seni soranlara iyidir derdim
belki de yanılan bendim
bellki daralan sendin
yavaş yavaş

e onun adına yalan derler
e onun adına yalan derler
e onun adına yalan derler

 

duman şarkı sözü….

***************

resimlere göz atıp geçme..

tanı..

her biri ataletin obcektifinden.. sanat eserine dönüştürülmüş..

süper düper oricinal ..

başka yerde yok ..

hatta vernisaj düşünüyorum finalde.. ne dersinn??

o ne diyene..

cila anacım bildiğin cila..

=) ama resme atılancinsten.. hele de soğuk beyaz şarap ile beraber.. havalı host ve hosteslerle süslendirilmiş ..

ışıklı ve galeri kılıklı bi yerde yapılırsa.. tadından yenmez..

bak V geride kaldı demedim.. cevap verdim..

bilin kıymetini ataletin…..

1 yorum :

Adsız dedi ki...

Resimler de atalet de şahanee:) elerinize sağlık.


Ben Anadolu Çocuğuyum

Ben Anadolu çocuğuyum
Biraz da deli dolu
Kızdı mı dünyaya yakarca bakan
Sevdi mi içinde ormanlar yanan
Tek tabanca, yalansız çıkmış yıllardan
Yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar
Benim bu aleme aklım ermiyor

Ben Anadolu çocuğuyum
Benimde senin gibi, onun gibi arzularım var
Tırnakları kısa
Katıksız kadın, katıksız ana
Gözleri güleç, yüreği insan birini istiyorum

Ben Anadolu çocuğuyum
Bildiğin gibi
Yüzümde derin siyah çizgiler
Gözümde diken ve yaban otları
Yayla rüzgârları geçer içimden
Dikenli tellere takılır gönlüm
Kan ağlar
Anlatamam, ağlayamam

Ben Anadolu çocuğuyum
Böyle geldim dünyaya
Pişman da değilim
Başakları ellerimle büyütürüm ben
Başaklar eğilir, ben eğilmem

Ben Anadolu çocuğuyum
Yolum sevgiden geçer
Kimsenin hakkını yemedim ki ben

Kayahan Acar

Follow my blog with Bloglovin