31 Mart 2009 Salı

..



Image Hosted by ImageShack.us

6 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

bravo bravo bravo. Karikatürler devam edecek mi, sıra ebruya gelecek mi??. Alyaım yanaktan bi öpücük , ha bi de öbür yanaktan

.. dedi ki...

tespitler hep harikaydı zaten 8)
bu da onlardan biri.

üçtemmuz dedi ki...

bak hatırladığım bir Piyale Madra karikatürü de şuydu...İki kadın konuşuyorlar...Biri diğerine diyor ki: John'la medeni bir şekile ayrıldık, hala görüşüyoruz...Sonra diğer karede devam ediyor:
Ama Ali'den çatırrr çatırrr boşandım...

(İsimler buna benzer bişeydi.)

oya dedi ki...

ataletim..
daha bugün bir yorumaltında şöyle dedim:
"ancak erkeklerin çoğu zaten böyle değil midir?
gururları incindi mi,
ya ısırırlar,
ya da kuyruğu kıstırıp saklanırlar..
kadınlar olsa havlarlar da havlarlar..
üstüne de hıncını alamaz ısırırlar :)"

benim bir ton kelime ile anlatamadığımı,
piyale madra büyük puntolu BRAVOlarla anlatmış ya..
hakikaten bravo!

kayipsimurg dedi ki...

Bu sözü daha önce de kullanmıştım sanırım. Erkekler elde edecekleri şeyin elde ettiklerinden daha iyi olduğuna dair kör bir inanç taşıyolar..
Zaten ne oluyosa ondan dolayı oluyo....

likelife dedi ki...

tataletimiz yorum altı yazmayacak galiba artık :))

du bakali..

Follow my blog with Bloglovin