12 Şubat 2009 Perşembe

..


patron telefon açtı..
-sana bi kazık atayım mı?? dedi en öpücüklü.. en kandırıcı sesiyle..
-at dedim.. sen ol atan...kendimden emin...
-tüm uzun yol .. ee şey otobüssürücüleriiçin ..

bunu duyar duymaz koptum ben...
yok artık dedim içimden.. ne çabuk.. hem okudular.. hem ipfilan bulundu.. izsürüldü.. şikayet edildim.. meslek odası üyelerininmeslekonurunu korumaya soyundu.. aha..
acep tevelerde miyim.. haberlerde..
burnuma dondurma gibimikrofon uzanır mı ki.. kapıdan çıkarken.
.
yakamı kaldırıp siyah göslüklerimle "nokoment" derken yara yara medya denizini..
ilerler miyim ki.. şohret yolunda.. raportörşemsiyeliyerek..

özel yaşantım diye savunabilirmiyim buduarı..
kamerayı eğer .. pisimi kolumun altına saklarken..

sonunda benim 15 dakikam geldi mi ki?? >ı<

devam etti patron..
-yolculuk sırasında dikkat edecekleri konular ve işte korunmalarla ilgili bi yazı hazırlar mısın..
güldüm..
-uçak yolculuklarındaki damar tıkanma riskini engelleyen şey gibi mi..
onu da be hazırlamıştım da.. hemde 24 saatte..
-evet dedi.. ama sürücüleriçin de..
-e süre ne kadar..
-24 saat..
şaşmaz tabi..
-ne kadarlık bişi..
-bir ya da iki sayfa..
broşür olcakmış....

diyorum..
benim son gelişim bu ..
ince zımpara cila zamanım..
pırıl pırıl ve hatasız hale gelip gideceğim..
bi daha yok...

ilginçmiş bu konu da..
bak bu insan bedeni rezonansı sıklığı 3-5 Hzmiş..
aracın salınım titreşimi de ööleymiş..
bi tek oturmak değilmiş.. bu da etkiliymiş..
bakiim başka............

Image Hosted by ImageShack.us

7 yorum :

Çağlar dedi ki...

çoğunlukla kilolular. ciddi sıkıntı.
atlama ihtimalin olacağını sanmıyorum ama, söylemeden edemedim.
rejimleri de acayip yağlı.
ayrıca uyku düzenleri yok.
sefer uykuları otobüs üzerinde, o hilton dedikleri uyuma kabini var ya otobüslerde.. o da konuşulmalı bence.
kamyonlardaki kompartmanlar çok daha rahat sanırım.

Çağlar dedi ki...

hem ayrıca ne onbeş dakikası. sen onbeş yıl ünlü dursan tevede, yine yetmez izleyenlere. :)
endi seni görse bırakırdı bu işleri. sen yine iyi saklanıyorsun.

.. dedi ki...

hahaa 8)
ilk anda bende bile şimşek çaktı ataletim. patronun zamanlama süper. bi şekilde iz bulmuş ve çaktırmadan okuyor olabilir mi..
ama itiraf et, görevin altından en layıkıyla kalkacak olan sensin. sen varken kime atsın bu kazığı başka 8)
e bizde bedavadan okuruz ,işte sonuçları, ne güzel.
öpeym.

Şarküteri dedi ki...

Şoförler odası ve dernekleri ataleti boykot ediyorlarmış...

"atalet okuyucusu olduğundan şüphe edilen mor entarili bayanları hiç bir şekilde aracımıza almayacağız" diye karar çıkıyormuş kongreden...

işte bunları görmek istiyoruz, bir ekşın, bir medya odağı atelet. Sonra bir habercilik başarısı olarak blog arkadaşlarınla yapılan röportajlar da olabilir. Söz veriyorum kese kağıdında delikler açarak kafama geçiririm, seni korumak için yaparım bunu :)

uctemmuz dedi ki...

15 dakikaya gerek yok, bu blog zaten meşhur ki.
Kolay gelsin ataletim.:)

alpernatif dedi ki...

oturmaktan oluşan hemeroit (doğru mu yazdım ?)
aynı yolda gidip gelmekten oluşan halüsinasyon (doğru mu yazdım?)
40 küsür insanın sorumluluğunu almaktan doğan bunalım (bunu doğru yazmışımdır)
hostese hava atmak amacı ile takılan aynalı güneş gözlüklerinin retinada oluşturduğu manasız sancı
yukarısında oynayan filmi merak ederek habire kafasını kaldırmasından oluşan boyun ağrıları
hostese boynunu ovduramadığı için vücutta biriken pis enerji

benim aklıma gelenler :)

sedencik dedi ki...

olmadı ama şimdi...
biz gelecez daha 2-3 kere...
sen olmazsan tadı çıkmazki...
ı ıh son olmasın lütfennn :)))
bir işaret belirleyelim ...
belli mi olur hatırlarız bile belki :)

sevgiyle...

Follow my blog with Bloglovin