26 Aralık 2008 Cuma

..

bakbakbak..
benimkilere..

nasıl bir bilim aşkı içine düşmüşler..

bana farketmez ben anlatırım..
noolmuş hastalara anlatıyorum ya..
beli ağrıyana.. omurgasını halledene..

e rehabilitasyon benim işim..
yeniden çalışır hale getiren demek..
her işlev önemli elbet..

eğer bedenen tam sağlıklı ise insanoğlu..
tüm cevapları lüks..
ben duygu olmadan asla sevişmem..
yakışıklı olmalı güzel bakmalı..
bana değer vermeli blablabla..
seks değil sevgi önemli..
bunları geçelim..

derdi biliminsanlarının ne biliyo musunuz..
hiç durmadan hızlanan yaşamda.. hiç durmadan artan..
genç omurilik yaralanmalarına bir deva bulmak..
intihara kdar varan sıkıntılarına yol açan bişey bu çünkü..
aly kimlik üst kimlik bilmem de cinsel kimlik önemli bişey..
onu kaybetmek öz güven kaybı demek.. kol bacak kaybetmeye daha kolay uyum sağlıyor insan ruhu da.. buna.. ııh..

ama araştırmaların eğlenceli olmasını engellemez bu işin ciddi amacı..
kıkırdamalar olur en ağırbaşlı ameliyathanelerde bile
aralayayım kapıyı sizler için ..
hem...
dolfinim çok zorlamış..
nasıl oluyor diye..

yorumcular da..
soracakları varmış baksana..
tekniği soran var..
benim üzerimde çalış diyen var.. randevu isteyen var..
bilim aşkı sarmış burayı buram buram..
ben çekinecek değilim a.. çalışmayı yapan nete vermiş zaten..

buyrun..
hep gazete haberi okuyacak değilsiniz ya..
bir kez de bizim tarzımızda okuyun .. seks konusunu..
bakalım britiş medikıl cornıl dakiler benim kadar keyifli anlatıyorlar mı???

resimli .. ayrıntılı bilgi isteyene..
http://www.bmj.com/cgi/content/full/319/7225/1596/F3
********
ayh eksik bağlantı vermişim..
çalışmanın tam kaydı...ilim bilim aşkına.. =)
http://www.bmj.com/cgi/content/full/319/7225/1596
ilk link.. bilgiyi salla fikrim olsun diyenlere....


Image Hosted by ImageShack.us

19 yorum :

alpernatif dedi ki...

ahah
iki damla bildiğim vardı
onu da unuttum

bu nasıl resim ?
bu nasıl belge ?

ne kimin neresi,ben içinden çıkamadım
aynı şekilde bir de ultrasona sokabilir miyiz hocam :D

caglar dedi ki...

mr görüntüsü almışız, teşekkür ederiz ama bana soldaki numara yapıyomuş gibi geldi. cık, olmamış.

bi de dünkü yazıda kuşların mr'ı sorulmuş. var efendim. o da var. bizde sinek kuşu denen hummingbird'ler acayip bir mri cihazı ile hareket halinde görüntülenmişler.

öpüyom.

Adsız dedi ki...

ayh heyecanlandım.. çağlarım öpmüş..
=)

vardır.. insanlığa ne katkısı olur bilinmez.. ama arıkuşu sinekkuşu..
tutuunu emara sokar oldu biliminsanı

alperrr...

bi dirhem et bin ayıp örter diye bundan denmiştir..
işte..
=)

*******************

Adsız dedi ki...

bi de adımı eklesen.. süper olcak.. hep unutuyorummm =)

atalet..

Adsız dedi ki...

yok ben illle tuhaf yazıcam diyo klavye..
eklesen değil.. eklesem..
=)

atalettt...

kayipsimurg dedi ki...

Günaydın
Bu resim roşah testi gibi bişii yaa. Benim gördüklerimin konuyla hiiç alakası yok:) Benim smiley gibi gördüğüm uterusmuş mesela. Ayrıca resimde kurt köpeği falan gördüm ben.
Doktorcum bana gerçeği söyle ölecek miyim :)

Hera dedi ki...

şöyle bir önerim var
şu hollandalı bilim adamlarının siteye aktardığı zevksiz resimlerle süslediği makaleyi
dolfincan bi çevirsin,
ben de power point sunumu hazirlim sonraaaaa
eteğinde toplaşalım,
şu genç omur ilik durumunu bize bi adam akıllı anlat :)

emarın içinde neler olduğu ile ilgilenmiyorum, korkarım bilim aşkım kabardı
korkarım ciddiyim de

korkmadan bi öpüyommm

yine gelicemm

Dolphinblue dedi ki...

ha ha adım yine geçmiş yazının arasında bi yerlerde :)

linkleri inceledim, kafamı sağa çevirdim baktım, sola eğdim baktım, yukardan aşağıya, aşağıdan yukarıya baktım, hayal gücümü kullandım ı-ıh hiç bir şey anlamadım canlandıramadım :P

belki alperle çağlar bu bilisel olayı resimlendirip anlatmak ve beni aydınlatmak adına gösterebilirlerdi diye düşündüm sonra:p

ahahahaha sabah sabah koptum yahu :P

Dolphinblue dedi ki...

rica ediyorum hera hanım! karıştırmayın beni bu olaya :P ben alper ile çağları seçtim zaten :P

Adsız dedi ki...

alla alla..
alper bildiğini unutmuş..
çağlar sinek kuşu peşinde..

ben de küstüm dolfincan..
anlatmıycam sana..
hera gel anacım..
biz beraber çevirelim.. ne olsa sözlük.net var..=)
ha bi de..
simurgum .. bişi olmıycak korkma..
ben iki çarpı dokuz ay.. çocuksu ultrasonda göremmiştim..
=)
bak eli bak kolu dediler durdular da.. bana pirinç lapası gibi geldi hep..

ama hala zekiyim hala akıllı
=O
ataletttttttt....

caglar dedi ki...

e iyi de lafı illa istiyorsunuz ki anacım.
bana çocuk diyene gel de çocuğu göstereyim diyorum. anlamadım diye de gel anlatalım derim, olmaz, utanırsınız.

hem bilim doğayı anlamaya anlatmaya çalışır, doğal doğal bi priz bi fiş kombinasyonu varken alperle çağlar niye.. cıkcıkcık.

anlamayanlar için (eğer gerçekten anlamayan varsa): çok klasik bir pozisyon, profilden. soldakine kadın, sağdakine erkek. sınırları ihlal edene de pipi diyoruz biz.
zaten atalet ilk verdiği linkte direk bir dilim mri görüntüsünü vermişken şu anda tüm makalenin linki var yazıda, bakınız, okuyunuz.

Dolphinblue dedi ki...

ha ha bak sen çağlara! demekki doğru benzetmişim :P ama atalet dolfine neden küstü onu anlamadım işte!

Adsız dedi ki...

aman karıştırmıyorum seni
biz hallederiz ataletimle
kafanı yana eğmene de gerek kalmaz o zaman :)


çağlar sana da ohaaaaa diyorum
başaka da bişi demiyorum :)


HERA (Kendini bilime adamaya hazırlanan biri...)

burdasaklaniyorum dedi ki...

resimden tam, yazıdan yarım yamalak bişeyler anladım.
fakat, neye baktığım, ne okuduğum anlaşılırsa yeminle işsiz girerim 2009'a. 8))) hadi hamamda çıplak kadın resmini sanat aşkı diye açıklarım da, bunu izah etmem daha zor 8))

Oya dedi ki...

yahu ataletim..
bu linke tıklayınca,
olayın tüm büyüsü,
hatta buğusu kaçtı ama..
olmadı yane..
yapmayalım böyle şeyler lütfen..
biz güzel güzel,
yumuşak yumuşak işimize bakalım..
ve fazla kurcalamayalım derim..

tamam..
dün emara girmeye gönüllü olmuş olabilirim..
tamamen bilim aşkıyla!
ama ben ne bilim bilimin böyle bişi olduğunu?
bilsem bilim bilim der miydim?

ve bu yorumu da şu anlamlı sözlerle bitiriyim:
ben bilime bilim demem,
içinde aşk olmayınca..

öpi :)

Adsız dedi ki...

şaşkınım oyam..
öle her yere atlama tamam mı bi daa..=)
zaten dün okurken de kopmuştum yorumunu..

bence de buğusu fena halde kaçmış..
da..
o yüzden resmi koymadım dan diye..
önce koydum.. sevmedim de bağlantıya geçtim.. ben resime resim demem.. danteli tülü olmayınca =)....

****************
saklambacım..
aman de..
sakın..
ben ööleden sonra bilimsiz bi yazı koyarım.. onu okursun doya doya..
=D..

*************
küserim ben dolfin..
ille xy mi olcak sana bişi anlatan =P
*************

hayret bişi çağlar =P..
günde iki kez geliyo hem de..
senden korkan senin gibi olsun..
=D.. anlat anacım.. alla alla..
bak kanepe sağda uzan şuraya anlattt...

tamam mı.. eksiksiz miyiz..
evett..
süperiz..

atalettttttttttttt

beyaz gelincik dedi ki...

bekledim bakalım
yorum sayısı ne olacak
ne yazacaklar diye,
çoştu blog ahalisi...
valla yarına kadar,
sokaklara taşar bu millet
bilimsel yazı diye,
ataletim.

mr çekilirken tabuta girmiş gibi hissediyor insan kendini...
korkup giremeyen insan da çok
nefes bile almaya çekinirken
adamların yaptığına bak...

ben terminatör falan izlerken
makinaların içi ne garip falan derken
dehşete düştüm görüntüden
yok ben bilim falan istemiyorum,
bırak dağınık kalsın anacım.
işin romantizmi falan kalmamış görünen o ki :) :)

herşeyi de bilmeyelim canım...
nolcak sanki.

geçkalmadımki dedi ki...

hhmmm... demek öyle...

Teşekkürler bilgilendim...
ben de öperim seni..

Adsız dedi ki...

ahh be atalet...
yazıyı okuyunca düşündüm de...senden nasıl şahane bi hoca olurdu...herkes derse koşa koşa gelir,anlattığın hiçbir şey unutulmazdı...
bir kongrede bir sunumunu dinlemek isterdim...bu olabilitesi yüksek te bi durum hani:)
bir osteoporoz kongresi belki:))

nerdeyse 20 leniyor yorumlar...yarın belki hani j li bişey demiştim..ama ce de neler var öle...
öpücüklü sevgiler...
emekli k.verengi

Follow my blog with Bloglovin