3 Ekim 2008 Cuma

hasat zamanı

yabancı bloglarda gezinirken..
görüyorum.. hasat zamanı kutlamaları var..
bol bol.. kabak resmi..turuncu bordo..
eh halovin de geliyor..
hasat kutlanacak..

bizim bahçede de hasat zamanı..
gerçi çok bereketli değil.. ama..
beni eğlendirecek kadar.. var bişeyler işte..
karma 

ama en çok aşağıdan baktığımda.. tüm dalların birbirine girmiş hali beni eğlendiriyor.. elme ve armut ve ayva tek ağaç gibiler.. kim ne derse desin.. ağaçlar böyle büyümez desin.. farketmiyor.. çiftçilik peşinde değilim.. hayata renk katıyorum işte..
armut elma..

bugün de bir alıntı yapmalıyım..
uygun zira duygudurumuma..
"her meyvenin kendi sırları vardır..
di eyç laurıns.."
demiş..
incir için..

benim bugünkü sırrım..
hasat zamanıyla ilgili..
buralarda tohumlanan..
ekilen her tohumun.. her fidenin verdiği gibi..
keyif ve sorumluluk duygusunu aynı anda  veren
ve karşılığında her gün büyüyerek gelişen bir dostluğun hasadını yaptık..
onun içi ısındı benimse bir doygunluk ve huzur duygum var.. bugün..

9 yorum :

Adsız dedi ki...

bu işin uzmanları yanlış da dese...
bende severim birbirine girmiş dalları,karışmış meyvaları...
harika duruyorlar...
yemeye karar verirsen...
benim içinde ye :)
sevgiyle...

Ece dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar.Çeşitliliğin birlikteliği..Ayrı görüntü,ayrı lezzetler.Ama keyfi tek..Verdiği duygu tek.Doygunluk eş..

Sen bunların karışımından marmelât yapsana bi gün..
Hem o elma Amasya mı sakın??Kokulu kokulu??

Sevgiler.. meyve kokulu..

geçkalmadımki dedi ki...

"ve karşılığında her gün büyüyerek gelişen bir dostluğun hasadını yaptık.."
mısraını okuyunca İstanbul şarkıları daha bi çok gelmeye başladı kulaklarıma...
Sevgiyle öperim...

kumhavuzu dedi ki...

çeşitliliğin birlikteliği..
çeşitlilik memleketim gibi..birliktelik??

tamam ya sustum

bitti dedi ki...

bi keyif hali oluo bende seni okudukça ataletim
pek hissettiremesemde buralarda olduğumu
buralardayım hep
sadece biraz daha sessiz

kayipsimurg dedi ki...

yaşadıklarım
yaşattıklarım
düştü kalemime
duygularım
........şiire durdu
ektiklerim yeşerdi
başak oldu
ağaç oldu
.......meyveye durdu

tutam tutam
ektiklerimi
kucak kucak
toplamaktayım

’ne ekersen onu biçersin’
demiş atlarımız
geldi işte nihayet
hasat mevsimi gönlümün....

Mustafa Çetiner'den alıntı

alpernatif dedi ki...

İşte gittikçe doğaya dönen Atalet
Yakında oldmacdonalds pardon,youngatalet got a farm şarkısını söyleyecek miyiz?

Adsız dedi ki...

tersten başlayarakkk

alperimm neden bir memnuniyetsizlik hissediyorum ki..
yorumunda..
havva da doğaldı yavrucum..=)
haha.. yok kibutza katılmam .. bak emin olabilirsin..
şu aralar ne buşsam dantele sarıyprum..
elmaları da dantelleyip saklıycam..
uygun bi adem bulana kadar =D...
**************
simurgum.. gerçekten hasat mevsimi oldu gönlümün dün..
dalından taze düşmüş bir olgun meyve ile..=)
**************
bittim ..yavrum..
ben de keyifleniyorum arada seni görüverince..
görevim keyif vermek.. en birinci görevim.. kendime ve diğerlerine..
ne keyif ki başarmışız..
=)
****************
kumım havızım..
karıştırma ordan gerçekten =P..
zor bulunan bi dinginlik var.. bi tek burda zaten..
****************
geçkalmayanım..
kız o mısra değil.. benim dediklerim..=P
ama ileriye dönük ümitlerimiz var tabii=D..
*****************
ecem...
yapıyom zaten.. ayrı ayrı..
ama bi yerlerde bi zamanlar.. elma ile armutun..
kayısı ile şeftalinin beraber reçele dönüştürüldüğünü okumuştum da..
bi de..
anlatmam asla ben burda .. marmelat yaptım filan diye..
her ne kadar tarçın çubuklu ve karanfilli seksi marmelatlar pişse de evde..
bi blog alperimiz var o elmaya armuta dalında bile dayanamıyor =D....
*****************
sedenim.. ayrık otum..
bigün eğer..
becerebilirsem.. doğaya kaçışı..
o zaman incir ağacını doğal bırakıp..
diğerlerini pek kurala uygun yetiştireceğim..
ama bu hallerinde ben bir yeşil çadırda yaşıyorum yazın..
=)
ellemeyeceğim o yüzden..
************

ataletinizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

alpernatif dedi ki...

Haha
Sen yorum altı yazarsın da ben acilen koşmaz mıyım doktorum
Valla havva ana modeli bir resim göreceksem hiç itirazım yok
Hem fazla aksesuara da gerek yok :P

Ayrıca seni de kibbutz genel sekreteri seçtim :D

Follow my blog with Bloglovin