14 Temmuz 2008 Pazartesi

=)

sıkılınca naparsınız..
beyaz sayfa açarsınız....
birşeyler hatırlatıyor mu??geçenlerde.. bu üç oklu çevre simgesi nedir dedim.. pek bilen çıkmadı..
biri.. dönüştür.. diğeri.. yeniden kullan.. üçüncü .. az satın al.. ... demek..

ben de evdeki tadilat bitince..
ve ev temizlenip yerleşince..
bulduğumu boyamaya başladım.. yenilenme amacıyla..
herşey elden geçiyor..
ama öyle hobi lobi gibi değil..

bir ufak kap..
biraz.. duvara kullanılan havana..türkçesi kum rengi rengi..
bir adet sünger..
şarap ya da kahve..
mekan mutfak..

şanslı kadın atalet..
mutfak daha öncekiler gibi.. aydınlık isimli karanlığa değil..
yeşil biryere açılıyor..

evdeki tüm ıvır zıvır..
bir havlunun üzerinde..
gide gele..
havanın sıcaklığından ..
çabucak kuruyan su bazlı duvar boyası ile..
dönüştürme işinde..



akrilik metal.. alman gümüşü.. ahşap..
mum.. hatta..
hop hop hop..



süper oldular..



sk tatile çıktı.. =D..
evet evet..
tatil..
kongre.. toplantı iş gezisi filan değil..
ben 3 gün izin aldım..
gidiyorum 5 gün yokum dedi..
ok.. (bunu okey olarak okumayın başbayağı ok.. diyoruz biz evde..)dedim..
gelmek isteyen olur mu dedi..
sorduk çocuks'a..
biri cetrotal konserine gidiyomuş..
diğeri.. baymış tatilden iyiymiş evde..
e bi çanta bi sk.. gittiler ( bi baş bi traş muadili)..

gece mesaj atmış.. 03 de.. ben geldim diye..
ben sabah.. daha doğrusu öğlen..
18liğe kontör atmak için elime aldığımda gördüm..
=P
yanımda da.. 18lik..
vayyyy dedi.. mesajlar filan !!! =P..
dedim.. hıı.. pek kibardır.. atar da çok geç..
e adam varınca atmış dedi naapsın.. sana da taranılmıyor..
yok dedim.. yıllarca.. ben merak ediyorum yahu.. ara.. bişi yap dedim..
çatlattı beni meraktan..
tam artık.. e napalım kötü haber tez gelir..
bişi olacaksa da ben zaten engel olamam.. salla.....
olarak değiştirdim programı..
o mesaj atmaya başladı..
salla...
dedim..açıklama olarak kendisine..

hiç romantik değil bu atalet..
tepeden tırnağa sinir bi kadın =)
evet evet öyleyim..
öyle oldum.. rahat ettim..

18liği akşam dokuzdaki konsere daha öğlenden gönderdik..
akşama manitu yardımcı olsun bakalım kaç kişi ve kaç bromil gelecekler..
sahi ben size..
18liğin bromilli öykülerini anlatmadım değil mi...??? =D..

biz de.. beyazlar boyanıp.. kahveler bitince..
çekirdekle spa düzeyi..
bakım onarım süslenme kürüne gittik..
süperdi..süperdik..
hafta sonu ev annesi olabilirim.. ya da spa annesi..
ama hafta içine hazırlanmak egerk..
şehir hafta içi .. daha keyifli.. daha akılası..

yumuşacıkkk çıkınca.. eve dönesim gelmedi hiç..
ama çekirdek hanım yorulmuş..
mecbur döndük..

yemek gerek bu eve...
hatta bu bloğa da..
yemek tarifi gerek..

ataletçe tarif..
bir paket hazır risotto alınır.. (yeni geldi bunlar raflara..
ben "yeni" severim..
ne çıksa.. tadarım..
soyaçekimdir..

geçenlerde biryerde duydum
yapılan çalışmalara göre..
yeni tadlar deneme merakı ile zeka arasında bağlantı bulunmuş =P..

rizotto bizim lapaya benzer ama...
pirinci farklıdır..
daha esmer daha diridir......

paket binbir zahmetle açıldı.. zordu bayağı..
ancak makasla açabildim çok yoruldum =D..
üzerinde 3 kaşık diyodu..
ama göz kararı döktüm..zeytinyağını..
paketten çıkanlar üzerine boca..
ve 3 kaşık beyaz şarap..
e açık şişe yok..
ben de yeni bir şişe açtım..
B...nin kulaklarını çınlatarak..

B.. benim eski arkadaşım...
sırf kadınlardan oluşan bizim gruba..
kocaman bir yemek verdi bir kez evinde..
şarap şişeleri elimizde.. tuhaf bir açacak diğer elimizde..
bi sürü zeki kadın olarak açmayı beceremeyince.. şişeyi..
bir yabancı otomotiv sektöründe çalışan sk'sını arayıp..
toplantıda olduğunu öğrenip..
ama acil durum diye adamcağızı toplantıdan çıkardığımız..
gün geldi aklıma..

ne var noolmuş..
acil elbet..
o kadar kadın..
ve şaraplarına ulaşamamış kadın..
daha acil ne var kii =P..

kibarmış sk..
küfretmedi..
bu açacak nasıl açar sorusuna..

yalnız kullanım tarifi.. harbiden erotik idi =D..
işte tele kumanda ile şişeleri açabildiğimiz gün geldi aklıma..
elimde aynı model açacak..
beyaz şarabı açtım.. bu kez tarifsiz..
ama tatmakla oyalanırken..
az kalsın yanıyordu rizotto..=P..

e gerisi nolucak koca şişenin..
demeyin ..
içilecek elbet..

sonra efendim...
paketin üzerinde belirtilen miktar sıvıyı .. ekledim bi karıştırdım ..
kendi haline bıraktım ..
zaten kimin uğraşası var da.. =P

18 dak sonra..
canın ne istiyosa ekle üzerine.. garnitür olarak..
peynir.. fealeğen.. beyaz şarap.. bahçe..
=)

makarnadan bile kolay..
süzme derdi yok..
hem düşük glikojen endeksli kilo da aldırmaz =P...



pazar günleri..
pazar günleri pazartesi alır beni
pazar günleri elimdeki balık gibi
gözlerini görürken ağlamak gibi
kıymetini giderken anlamak gibi

haftanın sonu bi nakarat gibi
haftanın sonu, hep aynı sözleri
haftanın sonu bi nakarat gibi
haftanın sonu, hep aynı günleri

der...

blogspotta arkadaşlarım yazı ekleyince haberim olmuyor sinir oluyorum diyorsanız..
ve ben gibi pek de donanımlı değilseniz.. bu konularda..
size hayatınızı kolaylaştıracak bir yeni bilgimi anlatarak kaçarım...
süper icat..

cimeyl hesabınız var değil mi..
vardır vardır..
yoksa da edinin bi tane..
işte onun ana sayfasında..
google redır var..
ona kaydolun..

izlemek istediğiniz siteyi ekliyorsunuz ..
"adres ekle"den..
redır sayfasına gidince..
kim naapmış ne demiş hepsi birden çıkıyor..
hem de aynı sayfadan okunabiliyor.. sayfa gezmeden...=)...
hani iş yerinde gidemem gezemem ama okumazsam çatlarım durumlarına süper uygun..

bir de film var.. çağırıştırdıkları var..
bir de ilginç öykü var..
ama hepsi
yarına kaldı..

resimlerle boşuna oynamayın.. hiç bir karede..
ben yokum =D...

***************
durum..
morlu yeşilli.. bu aralar..
küçük şeyler bişeye benzemeyebilir.. ama insana huzur verir..
her hüçük şeyin içinde.. bi melek..
bazılarının içinde de.. şeytan gizlidir.. durumu =P..............

10 yorum :

alpernatif dedi ki...

Rizottoya alışamadım
Sevemedim
Neden bilmem,
Üstüne üstlük Macaristandada ilk gece yemeği olarak balığın yanında rizotto verdiler
körün gözüne girmiş gibi çatalın ucu ile oynadım durdum

kaç günlük koşuşturmandan sonra,sanki hafiflemişsin etkisi yarattı bu yazın bende :D

Adsız dedi ki...

hmmm..
sknın tatiline laf edilmemişş =P..
peki..
evet hafifledim..
bu risotto.. hazır yemeğe en yakın olanı..
macarlar şaşırmış mı =P.. gulaşa noolmuş..ve de kıtır turtalara ..
yaramadı avrupa birliği demek ..
onlara da..
=( neyse ki kızları değişmemiş..
o da karışır karmaşır yakında=)

Adsız dedi ki...

Sk'nın tatili için darısı Ataletimin başına derim...

Ben nedense çocuks istemedi
biri evde miskinledi
biri de konsere gitti diyince
tam tersi kişileri düşünmüştüm :) 18'lik şaşırttı beni ... :)
Niye şaşırıyosam aslında
yakışıklı genç bi adam nihayetinde ...

İnanamazsın odamın oldugu katı, odam dahil pırıl pırıl yaptım ben de haftasonu :)
Annem mutlu ben mutlu (yorgun)... sonunda halımı ve yatağımı görebilir olmanın
tarifsiz hafifliği ile
dün gece odamda uyudum :D
Söylemiş miydim dağınıklık sebebiyle ablamın odasında uyuyordum ben :P...

Neyse işte onu da hallettik rahatladık biz...

Senin boyama işleri pek begendim ...
Ama bak mesela şimdi..
Onlarla uğraşmak için
seninki gibi bir bahçe lazım..
Açık havada ohh...
Rüzgar çanlarının sesi
bir yanda,
taştı taşacak ,minik su sesi zımbırtısı bi yanda :P ...
Nasıl keyif nasıl hoşluk olur ...
Orada yaratıcılık
alır başı gider tabi..
Şimdi ben bunu terasta mı yapayım güneşin göbeğinde...
Etrafımda tek bir yeşil yokken ...
Olmuyo tabi...
He dersen bigün toplanalım da benim bahçede
yap yakıştır tak takıştır
yapalım deyü...
Hiç de hayır deme :P ...
Öpenzi ...
Kaçanzi...
Şimdi :)
Muuaaaahhhhhhhhhh..

Ece dedi ki...

Var olanı yenilemek,yeniyi almaktan daha çok zevk veriyor bazen.Çok güzel olmuşlar..Keyiflerle kullanılsınlar..

Sk.lar meraksız hâle getirdiklerine borç ödüyor bir zaman..
"kartal kondu.."diye mesaj aldığımda, "hadi bakalım, iyi 'av'lar" diye cevaplamıştım ilkinde. Daha sonraları artık sadece okudum..

Kadınsı bir hafta sonu olmuş, ne güzel olmuş.
Yemeğe gelince sıra, sustum ben.
Sevgilerle güzel,huzurlu bir hafta diliyorum

Adsız dedi ki...

ben bile dinlendim sanki okurken. ne güzel olmuş.

Adsız dedi ki...

sk'ların sıkılma zamanları mı ne ?
dün benim sk'da belki bir haftalığına tatile Kıbrıs'a giderim demez mi ?
Bir hafta, üstelik Kıbrıs, üstelik tek başına ..
Olur canım tabi derken ..
İçimden de " vaaaay, tek başına tatil haa ? Nasıl yani ? " diye geçirdim ..
Sonra da olabilir, belki sıkılmıştır benim gibi ..
Yalnız kalmak istemiştir ne var bunda ? dedim ..
Bu sıcakların yan etkisi galiba ..
Tek başına uçup gitme isteği ..
Ne dersin ataletim :)))

Oya dedi ki...

önce guugıl riydır için teşekkürler ataletim..
süper birşeymiş..
böyle teknolojik şeyler pek hoşuma gidiyor yahu.. :)

ve şu risaykıl meselesi..
kaçırmışım ben soruyu..
yoksa bilirdim o üç yeşil oklu simgeyi..
neyse..
aklıma geldi..
kuzenimin babası italyan..
italya da büyüdü falan..
türkçesi az..
türkiye'ye geldiğinde,
hadi etrafı toplayalım diyeceğine,
"hadi etrafı güzelleyelim" derdi..

tıpkı senin yaptığın gibi yani.. :)

burdasaklaniyorum dedi ki...

ha bi de,
çekirdek sana mı benziyo ne 8)

geçkalmadımki dedi ki...

İşlerinin bitmesine, dinlenmene sevindim,
Her tadilat vb. işlerde senin sk gibi benim özgür ruhlu da kaçar (benim de işime gelir)
şu şarap açma uğraşı beni geçmişe götürdü, ilk evimizi kurarken şarap açacağı almayı unutmuşuz, evlendik eve geldik ilk kez başbaşa şarap içeceğiz, gecenin yarısını mantarı açmaya uğraşmakla geçirmiştik.. risotto tarifi de benim mutfağa girer madem şişmanlatmıyor,
google redır iyi bişeymiş sağol.. (sen beni eklememişsin heralde, epeydir uğramadın sayfam ataletsiz pek bir mahsun kaldı ama, vardır ataletin bi bildiği :))
Sevgiler sana ve tüm ailene...

carpediem dedi ki...

hadi geçmiş olsun,
tamirat falan derken,
bitti herşey
güzelce yerleştin mis gibi...(sen olmasan zor biterdi tabii)
ben baştan sona doğru
okurken yazıları...
rahatlamış bile atalet,anladım.
film izlemeler ,kocayı tatile,
18'liği konsere gönderip,
çekirdekle ev keyfi...
Yazın güzel geçsin
kahve şarabınla...

Follow my blog with Bloglovin