31 Ekim 2007 Çarşamba



29 ekim kutlandi..

yurtta, elçiliklerde KKTC de.. ve akmerkez'de..



evet çalıştım tabi ben o gün aslında..

iş yerimde bayrak var ama izin yok..

neyse ki..

nöbetçi biraz erken geldi de..

çekirdeğin 3 gündür tepindiği alışveriş için..

bir de arkadaşımla buluşma keyfi katarak işin içine..

iş çıkışı soluğu akmerkez'de aldım..

otoparktan çıkarken..

daha havada 29 ekim coşkusu ve starbaks kokusu..



çıktık açık alınlaya ayak uydurup..

alış veriş merkezine giriş yaptık..

güvenlikten geçerken müzik..

nutuktan alıntılarla birlikte..

onuncu yıl marşına doğru yön değiştirdi..



tüm düz ekranlarda.. bayraklı görüntüler..

faşın tivinin seksi mankenlerinin yerini almıştı..

canima minnet dedim ve bir de eski dost sipariş ettim..

sütlü günlük orta boy kavemin yanında..



bu anlamlı günde ne işin var oralarda derseniz.. eğer..

sadece sizi haberdar etmek için yaptım canlarım der..

tek geçerim ulusal alışveriş ortamlarını diye de devam ederim..

ve siz yengeç unsurunu göz ardı etmeyin diyerek bitiririm..



tüm yabancı isimli isim tabelalarının üzerine

gayet stayliş, gayet trendi..

ve gayet dizayn pırıltılı türk bayrakları ve Atamın resimlerinden yapılmış kolajlar asılmış;

kimisi barok..

kimisi minimalist..

kimisi.. yanında cadılar bayramı dekorları da olduğundan..

biraz ürkütücü görünüyor.. örümcekler ve ağları arasında..



ortadaki merdiven boşluklarına kırmızı beyaz bezler sarmalanmış.. aralarında yer yer kırmızı beyaz balonlar sallandırılmış..

4 temmuz kutlamaları kadar şık görünmekte..



sonra birden bir daradat..

cıc cıs cıs..



yok artık..

şaka mı derken..

evet evet..

bando..

Akmerkez ulusal bandosu..

siyah be altın parıltılı üniformaları ile..

üzerlerine çapraz takılmış.. akmerkez cumhuriyeti kutluyor yazan bandları .. önlerinde eli sopalı bando başı dahil..

yanımdan geçtiler uygun adım..



cısdaradam..

cısdaradam..



atalet girdiği şoktan anca çıkmış olarak..

akmerkezden ulusa sesleniyor.. =P



bir not..

sam badim beyaz içinde siyah siyah içinde beyaz yazısını yazarken ayağını sürümüş.. bu yazı yarın yazılacak..

ikinci bir not.. bu ara konu sıkıntısı çekenlerin aksine ben konu bolluğunda.. gündeme uygun olanları seçmekten yoruldum..

evden işe işten eve bu kadar gözlem ve komedi..

bir de iki gün izin alıp sokaklarda gezsem.. neler olacak korkuyorum..



bi not daha aklıma gelmişken..

sanatçılar rollerine bu kadar mı adapte olur..



ve son not sandığınız not.. ben yalnızdım.. nihat sivrisineğe söyle..



son not..bloa yazmak,,

ndsliler grubuna yazmaktan daha kolay..

bu da ne diyenlere bos verin..atalet gene kendine hatirlatti iste bi seyler..

hadi iyi çarşambalar millet..

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin