15 Ekim 2007 Pazartesi

..




seviyorum kendimi canım..
seviyorum..
gel bakiim kendim bi sarıliim sana..
niye midir..

belgesel tadında bir yazı daha çıkardım ortaya..
bilgiyse bilgi..
komiklikse komiklik.. kültürse kültür..
şarkıysa şarkı..

efenim..
bloumuza müziklerden müzik seçerken..
takılıp martının kuyruuna.. bi mari lafore andık..
hatta sorduk..
ne diyor bu kadın şıkır şıkır var mı merak eden dedik..
yokmuş..
olsun ben söyleyecem kararlıyım..
mesajım var verecek..
dalgam var geçecek..
diye..
oturttum metodu..
düştüm materyel peşine..

sentüpe girdim çıkamadım anacım..

bizim zamanımızda yoktu bu kadar çok materyel..
duymayım bi daha..
ah okulum var bitecek..
mastırım var yapılacak..
tezim var yazılacak dediğinizi..
tıklayın geliyo şıkır şıkır.. =P ( herkesin biz sentüpte mi mastır yapıyoruz diye itiraz ettiğini duyar gibiyim.. şşşt... susun örnekte hata olmaz.. )
atalet yaparsa hiç olmaz..

şıkır şıkır deyince..
evet sentüpte..
mari lafore..
düştü mavzın ucuna ama .. ama o nedir??..
bir tane daha var..

8 kadın.. diye bir filmde de müzik olarak kullanılmış..
ama ne film..

50li yıllar..
kırsal alanda bir burjuva evi..
yılbaşı arifesi..
ama.. evin patronu cinayete kurban gider..
zanlılar..
xynin öldürülmeden evvel görüştüğü 8 kadından biri..
kavgalar..
iftiralar..
itiraflar ve
ihanetlerle dolu bir soruşturma..

fransuva ozon..
seviyom ben bu adamı ya..
kumun altındayı da anlatmıştım bi ara..
kocası ölen ama sanki hayattaymış gibi yaşamaya devam eden kadının öyküsünü..
anımsayın canım
kayınanne ile gelin arasında bir dialoğa takılmıştım..
ama o tam bir dramdı..

bu bir komedi..
zaten bi cinayet alanında.. 8 kadın demek..
komedi demek değilse nedir ki..
hele de şarkı söyleyen 8 kadın..

film sanki bazı unutulmaz fransız şarkılarını yeniden hayata döndürmek için yapılmış..
bir cins resüsitasyon..
ya da..
reenkarnasyon.. =P
bir kiç.. dikkat ı değil i.. ş değil ç.. sıradışılıkdır kasit..
asla üzerinde oturulan asil bölge ya da tuzlu turta ile ilgisi yoktur..

8 muhteşem kadın
laf aramızda benim favorim fani ''ardant''..(ardan)
soyadı bile hoş..
ardent ile ayni okunuyor..
ateşli demek olanla..
=P
yaratılan karakter.. ava gardnırden ilham.. onu da severdim çıplak ayaklı kontesde =)



aşşağıda bi sürü video daha olucak ama eğer vakit fıkarasıyım derseniz..
tamam.. en azından bunu izleyin..
diğerlerini boşverseniz de...
bakın ne diyor ne güzel diyor =P.. atalet neden sevmiş..
kahkahası mı??
yaramaz gözleri mi??..
artık ben bilemem..
siz karar verin.. =P

katrinin dönövüm bu filmin lana törnırı..
asil ve mağrur kadın..
neyse..
zamanında söölenmiş bir şarkı bir daha hayat buluyor bu filmde..
izleyin derim ama siz bilirsiniz..



beni bu yola düşüren ..
bloumda da çalan şarkı..
sen.. aşkım arkadaşım..

şarkının sözleri..
okuyun bakalım..
yok kıyamam ben size yapmıycam sınav filan..
istemezseniz okumayın..
ama kayıp olur
bak dememiş olmiim

sen,aşkım.. arkadaşım..
hayal kurunca seni kurarım..
aşkım arkadaşım
şarkı sööleyince senin içindir..
aşkım arkadaşım..
sensiz yaşayamam
aşkım arkadaşım..
ve nedendir.. bilmiyorum..
a hahaahahahahahahah

senden başka erkek tanımadım..
tanıdımsa da hatırlamıyorum..
aramaya ve karşılaştırmaya gerek yok..
haklı olduğunu
bilen bir kalbim var..
e o da senin adını aldığına göre.. =P

sen.. aşkım arkadaşım..
....


bilemeyiz..
asla aşk ne kadar sürer..
ve ben de
herzaman sevebileceğimi
sanırdım ..
evet seni terkettim..
ve ne kadar karşı koysam da..
bazen senden başkaları içi de şarkı söylüyorum..
her seferinde.. biraz daha az iyi olsa da..



el hareketlerini ve her iki kolda da.. saatlerin simetrik yamuk duruşunu gördünüz müüüüüüüüü??..
ya renkler .. ya etek hareketleri..

hadi dayanamayıp bikaç da replik vericem..
afişe bakın kim kimdire..
katrin dönöv.. emanüel beara
-ilk polis soruşturmasında söylemek zorundaım.. her gece çıktığınızı ve herkesin bunu bildiğini..
emanüel bear katrin dönöve
-ilk polis soruşturmasında söylemek zorundayım.. her gece çıktığınızı ve herkesin bunu görmezden geldiğini..

fani ardan emanüel beara..
-bütün ülkeyle yattığınız bir sır değil ki..
emanüel bear fani ardana..
-tabi sizin haberiniz var.. ikimiz de aynılarıyla yatıyoruz..

fani ardan emanüel beara..
-ama sevgili... kimse size inanmaz.. zira bir hizmetçisiniz..
emanüel bear.. fani ardana..
-kimse size inanmaz.. ne de olsa bir fahişesiniz..
fani ardan.. emanüel beara..
- ama tercih ederimmmmmm.... =P

en yukardaki videoda.. kırmızı elbiseli kadın neler diyo diye merak edenler için..

ve ben kurtulmuş kız..
günü geceyi karıştıran..
kaçak aşkı bir başkaldırı gibi..yaşayan..
evet bazen evcilleştirilmek isteği yakalar beni de..
rolümü bırakıp..
herşeyi paylaşmak..

özgür yaşamak neye yarar..
aşksız yaşarken..
özgür yaşamak neye yarar..
aşksız yaşarken..

tesadüf zevklerim oldu
ve tekil keyiflerim..
ama hesap gelince..
ödemek gerekti..
ve sen.. ki benden daha delisin..
bana seni beklemeyi öğretiyorsun..
korku ve neşeden titremeyi..
adım seslerini beklerken..

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin