31 Temmuz 2007 Salı

..

Leyla
Bir sabah çıksam
kaybolsam
Dönmesem kalsam
anılarda

Belki bir sevda
türküsünde
vurulurdum
Gel künyemi
al dağlardan

Aşk nedir söyle,
kayboldum
Belki bir düşte
unutulmak

Her sabah bir dev
masalında uyanınca
Hep çocuk kalmak
kurtulmak

Kar yağıyor
bu gece
Öyle beyaz ki şehir
Anlamak bir
ömür sürer
Hayat niye kirlenir

ezginin günlüğü

hani blogcudaki atalette..
5 ay arayla..2 kere Nazar şiirini yayınlayıp..
sonra da..kendim de şaşıp..
neden acaba diye sormuştum..
geçen gün sürmelimin..
gecesinde kaza geçirdiği gün..
stüdyoda son bir şarkı kaydettiğini.. duydum..
şarkı ezginin günlüğü grubunun.. eski bir şarkısı..
25. yılını kutlayan ezginin günlüğü..
bir çok sanatçının katıldığı bir konser yapmıştı..
sürmelimin de katıldığı..
şimdi de.. bir albüm hazırlıyorlarmış..
ve bu son şarkı onların albümü için..onların şarkısı..
adı mı..e işte yukarda..Leyla..

albüme konacak mı konmayacak mı bilmem..
ama blog benim için not alma yeri..
dolayısıyla.. not ettim..
alakası varsa da.. yoksa da..

******************
nazarı kaçırdım diyenler için.. bağlantılar aşağıda..
http://atalet.blogcu.com/1946604/
http://atalet.blogcu.com/3532884/
http://atalet.blogcu.com/3549954/

*******************
kardioloji günlüğü.. bu ara stabil..

*******************
ben de ..bi numara yok..
işteki yoğunluk dışında..

5 yorum :

kumhavuzu dedi ki...

oldu en sonunda oldu bim bam bommm:))

bide sen..yukardan sağlam mesajlar alıyon sankilim..nefesi kuvvetli birine gitsen:P

Adsız dedi ki...

"kar yağıyor bu gece
öyle beyaz ki şehir
anlamak bir ömür sürer
hayat niye kirlenir..."
hayran olmamak mümkün değil
yani bu kadar kısa cümlelerle hem bu kadar içten ve sade ve hüzünlü ve bi o kadar derin şeyleri pat diye insanın önüne koyabilmek
ne güzel bi birikmişlik yada yetenek...
zaten "bende yaparımmm, bende ederimmm" diye atlamamışım ya : )
çok açık yani hayranlığım : ))
kim yazdıysa ki erkekse : ) / karşıdan eline sağlık be usta demek isterken : )
bi bayansa da daha sokulgan şekillerde belli etmek isterdim beğenimi : ))
ezginin günlüğünün kimi şarkılarını sever
barış ın da şu anda mutlu olduğunu umarım bulunduğu yerde
ve sana da güzel bi gün dilerken de giderim : ) ama sen bütün bunları dilediğimi ancak ben bu yorumu eklemeyi başarabilirsem bilebilirsin : ))

Adsız dedi ki...

nasıl bir alaka kurmuşsam artık ben de, ne zaman bu nazar şiirini okusam aklıma mehlika sultan gelir..

birdemetmavi dedi ki...

Aşk nedir söyle,
kayboldum
Belki bir düşte
unutulmak
********
ben bu mısralara vuruldum atalet..
bugünlerde kendimi sadeleştirilmiş kesir gibi hissediyorum :))
iyiyim ama ..
birde ben " oldu en sonunda oldu " diyebilsem.. arkadaş ekleme nasıl oluyor anlayamadım ..
neyse bakıcam bişeyler..

ATALET dedi ki...

@kummm
ya da nefes isteyenler bana gelse..
=P
@şafakk..
seni anladım şafak.. çünkü başarılı bir yorum ekleme karşımdaki..
@züleyla.. =) insan aklı fikri.. nerden nereye niye gezer.. kimbilir..=)
@bidemetmavi.. attım sana mail.. arkadaş işi için.. =)

Follow my blog with Bloglovin